fbpx

Regui de conduită la PURE Salon

Ne dorim să te bucuri pe deplin de experieța PURE și tocmai de aceea te rugăm să citești cu atenție regulile noastre de conduită și să iei la cunoștință faptul că bunul simț și atitudinea responsabilă pot contribui la asigurarea satisfacției, siguranței și confortului tău, al celorlalți clienți și al personalului salonului.

În calitate de client(ă) al PURE Salon, ai următoarele drepturi:

  • un mediu plăcut și curat, care îți oferă confort și siguranță;
  • să fii tratat(ă) cu considerație și respect;
  • profesioniști care să execute tratamentul conform protocoalelor, procedurilor și regulamentului intern;
  • să adresezi întrebări și să primești răspunsuri referitoare la tratamentele oferite de salonul nostru;
  • Pentru buna conduită a salonului, în calitate de client(ă), îți revin și o serie de responsabilități:
  • șă comunici informatii complete și corecte referitor la sănătatea ta, stilul de viață și rezultatele pe care dorești să le obții;
  • să tratezi personalul și ceilalți clienți cu respect și amabilitate;
  • să comunici preferințele și așteptările tale;
  • să respecți planul de tratament și recomandările propuse de terapeuții noștri;
  • să respecți regulile și recomandările noastre;
  • șă respecți programările și politica de programări aferentă;
  • să iei la cunoștință lista de contraindicații specifică procedurilor pe care le efectuezi și să anunți cu minim 24-48 ore înainte de ora programării de fiecare dată când urmezi un tratament, ai o afecțiune medicală, ai suferit intervenții medicale sau orice sensibilitate a organismului tău;
  • să respecți cu strictețe regulile de igienă corporală în vederea unei bune desfășurări a ședințelor de tratament.

Regulament si recomandări privind programările:

  • te rugăm să notezi și să verifici cu atenție data și ora programărilor pentru a evita orice neînțelegere ulterioară;
  • îți sugerăm să ajungi la salon cu 10 minute înainte de ora programată, pentru a avea timp să te pregătești corespunzător pentru tratament (să efectuezi igiena corporală);
  • din respect pentru clienți și personalul salonului, orice întârziere de a ta la programare va fi scăzută din durata ședinței, astfel încât următoarele programări să nu fie afectate;
  • din respect pentru clienți și pentru buna desfășurare a pachetelor de tratament, programările se fac în avans, în funcție de tratamentul urmat. În cazul în care programările nu au fost făcute în avans, te vom programa în limita locurilor disponibile;
  • anularea unei programări se face telefonic sau prin SMS/Whatsapp/Messenger cu cel puțin 24 de ore în avans, în timpul programului de funcționare al salonului (L-S 9:00-21:00).

Pentru ca fiecare client să poată beneficia de timp dedicat si pentru ca activitatea salonului să se desfășoare în mod eficient se impune implementarea unei politici pentru cazurile de anulare sau neprezentare la procedurile programate în cadrul PURE Salon. Începând cu 01.04.2020, pentru programările efectuate se introduc următoarele prevederi:

  • Perioada de timp alocată unei programări este rezervată special pentru tine. Dacă intervine o situație neprevăzută și nu poți ajunge la programare, te rugăm să ne anunți cu cel puțin 24 ore înainte. În acest fel vom putea oferi acea perioadă de timp unui alt client. În caz contrar, ședințele la care nu te-ai prezentat îți vor fi scăzute din abomanent.
  • În cazul unor circumstanțe neprevăzute (sănătate, deces în familie, etc) se accepta anularea cu mai puțin de 24 ore înainte de programare fără penalizare. Poți avea o singură anulare fără penalizare pe parcursul unui abonament.
  • Pentru a preveni situația de necesitate privind anularea unei programări, te rugăm să ții cont de lista de contraindicații a fiecărui tratament și să nu faci programări în acele perioade (de ex perioada menstruală).
  • Dacă urmezi un tratament medicamentos, ai o problemă de sănătate, o alergie sau orice altă reacție a organismului tău, te rugăm să anunți cu minim 24-48 ore înaintea programării pentru a obține o reprogramare atunci când sanatatea îți permite să reiei tratamentul.

Precizări privind plata și valabilitatea abonamentelor:

  • pachetele cu discount se achită integral la prima ședință programată sau anticipat, în perioada de valabilitate a ofertei; pentru pachetele cu minim 4 ședințe, o valoare mai mare de 800 lei și o durată de realizare mai mare de 2 luni, se poate accepta plata în 2 rate egale, cu un cost suplimentar de 10% din valoarea pachetului cu discount;
  • valoarea ședințelor efectuate nu se returnează;
  • în cazul în care se dorește renunțarea la un pachet de servicii achiziționat cu discount din care au fost efectuate un număr de ședințe (conform cu Politica de retur, vezi secțiunea Termeni și condiții), restituirea banilor pentru ședințele neefectuate se va face astfel: din suma achitată pentru pachet, se scad ședințele efectuate la prețul de listă și se restituie diferența rămasă;
  • abonamentele pentru tratamente faciale sau corporale cu cel mult 5 ședințe au o valabilitate de 3 luni, iar cele cu mai mult de 5 ședințe au o valabilitate de 6 luni; abonamentele pentru epilare laser au o valabilitate de 6 luni la fiecare 4 ședințe;
  • ședintele din abonamentele faciale, corporale și de epilare definitivă expirate, dar nu mai vechi de 7 luni de la data achiziționării, se pot efectua cu condiția achitării integrale a unui nou abonament cu aceeași valoare sau mai mare decât abonamentul precedent. Efectuarea tuturor ședințelor (cele expirate si cele din noul pachet) se vor face pe parcursul perioadei de valabilitate aferente noului pachet;
  • abonamentele sunt netransmibile și nu se împart cu alte persoane.

Te rugăm să ne oferi feedback referitor la experiența ta în cadrul PURE Salon pe adresa de e-mail contact@puresalon.ro. Astfel ne vei ajuta să îți oferim o experiență mai bună!

Iți mulțumim și te așteptăm cu drag!

Program Salon

  • Luni - Sâmbătă
    9:00 – 21:00
  • Duminică
    Închis

Abonează-te la newsletter

Prin subscrierea la newsletter ești de accord cu politica de prelucrare a datelor.

Contact rapid: